Zelf online producten ontwerpen

Korte levertijd

Eersteklas afwerking

FAQ / veelgestelde vragen

MIJN ACCOUNT EN GEGEVENS
Moet ik een account aanmaken?

Om een design te maken of de mogelijkheden op de website te bekijken heeft u geen account nodig. Het is wel verplicht om een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen of een ontwerp tussentijds te kunnen opslaan.

Hoe kom ik bij mijn ontwerpen?
1. Door hier in te loggen
2. Hieronder staan uw bestellingen, bestelhistorie en uw online projecten. U kunt hier ook uw accountgegevens, wachtwoord en voorkeuren bekijken en/of bewerken.

MIJN BESTELLINGEN
Ik woon in de buurt. Kan ik mijn product zelf komen halen?

Ja, dat kan. Kies bij de verzendmethode ‘afhalen’ en selecteer de winkel waar u uw bestelling wilt gaan afhalen.

Moet ik direct bestellen als ik mijn ontwerp heb aangemaakt?
U hoeft pas te bestellen als uw ontwerp definitief klaar is. In de tussentijd kunt u zo vaak inloggen en aan het ontwerp werken als u zelf wilt. Door middel van de ‘ga verder’ knop komt u telkens bij de volgende stap terecht. In de tweede stap kunt u uw aflever- en factuuradres bekijken/wijzigen. Ook kunt u hier de verzendmethode kiezen. In de derde stap ziet u een overzicht van uw gegevens en uw bestelling. Op deze pagina kunt u ook ‘betaling’ kiezen. Door middel van ‘bevestig bestelling’ wordt u doorgestuurd naar een externe betalingspagina.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer wij uw bestelling al hebben geproduceerd, dan is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.
Indien uw bestelling nog niet geproduceerd is, kan de bestelling geannuleerd worden. Stuur hiervoor een e-mail naar drukkerij@robijns.be o.v.v. het ordernummer. In verband met de tijd raden wij u aan om te bellen en dan kan meteen bepaald worden of uw order te annuleren is.

Kan ik mijn ontwerp nabestellen?
Dit is geen probleem. U kunt bij de orderhistorie uw order opnieuw bestellen. Deze wijze geeft als resultaat dat u een nieuwe bestelling plaatst met de gelijke opdruk.
Indien u eerst aanpassingen wenst aan te brengen, maak dan een kopie van uw eerder gemaakt ontwerp en deze kunt u dan weer bewerken en als uw aanpassingen naar wens zijn deze weer opnieuw bestellen. U moet hier het product opnieuw voor configureren en dan ziet u bij het keuzeveld van de mogelijke designs uw eerdere ontwerpen staan. Kies hier voor het aangepast ontwerp en druk op bestellen. Uw ontwerp wordt nu aan de winkelwagen toegevoegd.

WAT ZIJN DE AANLEVERSPECIFICATIES?
De aanleverspecificaties kunt u hier vinden.

BETALEN
Hoe kan ik mijn product betalen?

U kunt bij ons betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:

1. iDEAL
Vanuit Nederland, kunt u met iDEAL, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. U rekent af in de internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als u een rekening heeft bij een van de volgende banken, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden: ABN AMRO, Rabobank, ING Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, ASN Bank en Triodos Bank.

2. Bancontact
Vanuit België kunt u veilig betalen met Bancontact.

3. Creditcard
U kunt veilig en eenvoudig betalen met de volgende creditcards: Visa, MasterCard en American Express.

4. PayPal
U kunt ook betalen met PayPal. Uw bankrekening of creditcard wordt aan een PayPal-rekening gekoppeld. Nadat een betaling goedgekeurd is, schrijft PayPal het bedrag automatisch af.

5. Handmatige overschrijving

Meteen als wij uw betaling hebben ontvangen, maken we uw bestelling klaar.

Kan ik veilig bestellen en betalen?
We hebben een beveiligde SSL-verbinding hetgeen betekend dat uw bestelling, gegevens en betaling veilig is bij ons. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maken we gebruik van de diensten van Multisafepay - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af in een veilige omgeving.

OPLOSSINGEN
Het programma/ontwerptool

Wat heb ik nodig om te werken met het programma?
U hoeft geen extra programma’s te installeren om te werken met ons programma.

Waarom moet ik me registreren?
U kunt u registeren in de ontwerptool. U moet een account aanmaken om uw ontwerpen op te kunnen slaan en er later mee verder te kunnen gaan.

Welke bestanden kan ik gebruiken?
U kunt jpg, jpeg of png bestanden gebruiken. Indien de afbeelding van een te lage kwaliteit is, wordt dit aangegeven in de ontwerptool. Ook is het mogelijk om vanaf uw Facebook of Instagram account de foto’s te gebruiken.

LEVERING
Wat is de levertijd?
De tijd tussen bestelling en levering van uw product hangt af van het aantal werkdagen dat u heeft gekozen bij uw bestelling. Als u uw bestelling voor 12.00 uur plaatst (ma t/m vr) dan wordt deze dag als eerste werkdag gezien. Voor verzendingen naar België moet u met minimaal één werkdag extra rekening houden. KartonWorks is niet aansprakelijk als de transporttijd langer is, door toedoen van de vervoerder.
U ontvangt een bericht via e-mail als uw bestelling klaar is voor verzending. In deze e-mail staat informatie over de vervoerder die uw bestelling levert. Wij werken samen met meerdere vervoerders. Dit in verband met de grote diversiteit van de formaten.

CONTACT
Kunt u uw vraag hier niet vinden, neem dan contact met ons op.
Wij helpen uw graag verder!

Wij maken gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren. Lees meer over ons cookiebeleid